Veelgestelde vragen

Tijdelijke woonruimte
  • Welke betaalmethoden zijn er?

    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:

    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract. In alle gevallen vragen wij u om uw annulering schriftelijk door te geven.

Meer vragen
Events
  • Kan ik mijn bruiloft houden bij Landal Business Line?

    U gaat trouwen en uw bruiloft moet een onvergetelijke dag gaan worden. Wij vinden het een hele eer dat u mogelijk voor Landal GreenParks gaat kiezen als locatie voor uw bruiloft. Graag willen wij van u weten hoe u uw dag tot een onvergetelijke dag wilt maken, zodat wij u kunnen informeren over alle mogelijkheden op onze parken. Wist u dat Landal Beachresort Ooghduyne zelfs een officiële trouwlocatie is? Hier trouwt u met zicht op de duinen en de zee in de achtertuin.

    Voor informatie, het reserveren van zalen, horeca en/of accommodaties neemt u contact op met de parkreceptie van het park van uw keuze.

  • Welke horeca mogelijkheden zijn er op de parken?

    Landal GreenParks heeft meer dan 70 parken in zeven landen. Op de meeste van deze parken zijn één of meerdere horecagelegenheden aanwezig, van snackbar tot a-la carte restaurant. Dit aanbod verschilt per park en kunt u terugvinden op de parkpagina’s.

    Daarnaast bieden wij op een groot aantal parken uitgebreide banqueting mogelijkheden. Ook kunt u ontbijtservice bij ons boeken. Wilt u liever in de eigen bungalow eten? Op de meeste parken hebben wij horeca-arrangementen, zoals een gourmetarrangement, of een barbequearrangement, maar er zijn ook pizzeria’s en zelfs een snitzeltaxi. Bovendien beschikt iedere accommodatie over een keuken en kunt u er met uw gezelschap ook voor kiezen om zelf te koken.

    Vraag ons naar de mogelijkheden op het park van uw keuze.

  • Kan ik een park helemaal exclusief huren?

    Bent u op zoek naar een unieke ervaring? Dan is het exclusief huren van een park zeker een mogelijkheid. Het exclusief huren van uw eigen park biedt u de mogelijkheid om van uw event een onvergetelijke ervaring te maken. Alles op een locatie, van vergaderen, tot overnachten en van feesten tot recreëren.

    Landal GreenParks beschikt over meer dan 90 parken in 9 landen. Op al deze parken is een uitkoop (het exclusief huren van het park) mogelijk. Onze parken zijn verschillend qua grootte, faciliteiten en uitrustingsniveau. Zodoende kunt u al vanaf 30 personen een park exclusief huren. Op ons grootste park kunt u zelfs met ruim 3.000 personen overnachten.

    Bent u op zoek naar een locatie midden in de bossen, aan het strand of in een wintersportgebied? Dat is allemaal mogelijk. Naast een volledige uitkoop is het natuurlijk ook mogelijk om een park gedeeltelijk te huren. Wij kiezen dan samen met u de meest geschikte selectie van accommodaties uit op het park.

    We hebben een uniek eventconcept, al volledig voor u uitgewerkt: ‘Je eigen stad’ waarbij u het vestingstadje van Landal Esonstad exclusief kunt huren. Kijk op de website voor de mogelijkheden. Bij een uitkoop van een park gaan wij altijd uit van maatwerk en daarom willen wij u graag vragen om uw ideeën met ons te delen, zodat we gezamenlijk voor een unieke ervaring kunnen zorgen.

Meer vragen
Vergaderen
  • Welke betaalmethoden zijn er?

    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:

    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U

  • Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

    Wij verzoeken u de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op uw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij u, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover wordt u in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

Meer vragen

Veelgestelde vragen.

Betalen en verzekeren
  • Welke betaalmethoden zijn er?

    U ontvangt een factuur voor uw reservering. U kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:

    • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
    • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U

  • Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

    Wij verzoeken u de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op uw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij u, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover wordt u in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.

  • Wat is het geldende BTW-percentage van mijn reservering?

    Voor het huren van een accommodatie en sommige extra’s geldt in Nederland het BTW-laag tarief van 9%. Voor sommige, meestal luxe, extra’s geldt het BTW-hoog tarief van 21%. Voor parken in het buitenland geldt het BTW tarief dat geldend is in het betreffende land. Wij vermelden het BTW-percentage en het bijbehorende bedrag op de factuur.

Wijzigen en annuleren
  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?

    U kunt uw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij u hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in uw contract. In alle gevallen vragen wij u om uw annulering schriftelijk door te geven.

  • Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Hoe kan ik dit laten aanpassen?

    Indien uw persoonsgegevens niet kloppen willen wij u vriendelijk verzoeken om dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken, zodat wij dit kunnen wijzigen in uw reservering, offerte of prijsvoorstel. U kunt ons hierover informeren via het Contact Center, email, fax of post.

Algemene informatie
  • Wat is een businessbungalow?

    De businessbungalows bieden vergaderruimte tot 12 personen en zijn daarom uitstekend te gebruiken als locatie voor bijvoorbeeld een MT-meeting of een training.

    Deze bungalows bevinden zich midden in de natuur en zijn door de naastgelegen slaapaccommodaties ideaal voor kleinschalige meerdaagse bijeenkomsten.

    Het concept bestaat uit drie bij elkaar gelegen vrijstaande 6-persoonsbungalows, met elk drie 2-persoons slaapkamers. Daarnaast een vrijstaande 'vergader' bungalow, die dient als gemeenschappelijke ruimte en onder andere voorzien is van een royale eetkeuken.

    Lees alles over de businessbungalow.

  • Op welke parken zijn businessbungalows?

    De unieke businessbungalows zijn te vinden op drie van onze parken. Landal Twenhaarsveld te Holten, Landal Miggelenberg te Hoenderloo en Landal Heideheuvel te Beekbergen. Al deze parken beschikken over meerdere businessbungalows. Klik op onderstaande link voor detailinformatie over deze businessbungalows.

    Voor de beschikbaarheid en het reserveren van de businessbungalow willen wij u vragen om contact met ons op te nemen.

  • Waar kan ik vergaderen?

    Landal Business Line biedt u meerdere vergaderlocaties in Nederland en het buitenland. Voor een overzicht en antwoorden over uw specifieke vragen gaat u naar 'vergaderen'.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Op zaterdagen en zondagen in februari 10:00 - 17:00 uur

Voor contact vanuit België klik hier

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief)(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

Inkoop
operations@landal.com