Offerte aanvragen particulier huren

Bekijk de mogelijkheden voor particulier huren en vraag hieronder een offerte aan. Bij vragen staan onze medewerkers tijdens kantoortijden (m.u.v. dinsdag- en woensdagmiddag vanaf 13.00 uur) voor u klaar op het nummer  +31 (0)88 205 9003 (lokaal tarief).

Offerte aanvragen

Tijdelijke woonruimte huren als particulier

Geen zakelijke gast, maar toch een tijdelijke woonruimte huren? Of u nu een periode wilt overbruggen naar een (nieuwe) woning of vanwege een verbouwing, scheiding of andere privéreden. Ook als particulier helpen wij u en uw gezin graag aan een tijdelijke woonruimte in huiselijke sfeer, op één van onze 90 vakantieparken. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een advies op maat.
Offerte aanvragen

Prijsindicaties langetermijn-verblijf 

Provincie Vakantiepark     Bungalowtype  Prijsindicatie (per 4 weken)
Friesland Landal Esonstad 4-persoons bungalow (type 4B2)  Vanaf € 3.100,-
Drenthe Landal Aelderholt 6-persoons bungalow (type 6B) Vanaf € 2.650,-
Overijssel Landgoed de Elsgraven 6-persoons bungalow (type 6C)  Vanaf € 2.900,-
Utrecht Landal Amerongse Berg 6-persoons bungalow (type 6C) Vanaf € 3.800,-
Flevoland Landal Waterparc Veluwemeer 4-persoons appartement (type 4B2)
Vanaf € 3.200,-
Limburg Landal Hoog Vaals 6-persoons bungalow (type 6C1)
Vanaf € 3.300,-
Zeeland Landal Resort Haamstede  4-persoons bungalow (type 4B1)   Vanaf € 3.300,- 
Zuid-Holland Landal De Reeuwijkse Plassen 6-persoons bungalow (type 6C1) 
Vanaf € 3.600,- 
Noord-Holland Landal Beach Resort Ooghduyne
6-persoons bungalow (type 6D1) 
Vanaf € 2.800,- 

Belangrijke informatie langetermijn-verblijf

  • U kunt bij Landal Business Line terecht wanneer u een verblijf zoekt voor langer dan 28 nachten
  • De maximale huurtermijn betreft 6 maanden 
  • De huurprijzen zijn onderhevig aan seizoensinvloeden en verschillen per park (minimale huurprijs per 4 weken in 2022 € 2.200,-)
  • Een lange termijn verblijf is altijd inclusief een verplichte wekelijkse wissel van het bedlinnen,  een wekelijkse korte schoonmaak van het sanitair en een eindschoonmaak na afloop van uw verblijf.
 
  • Kortingsvouchers, vakantiecheques of andere acties zijn niet geldig bij Landal Business Line
  • Landal Business Line hanteert een opzegtermijn van 4 weken
  • Verlengen van de tijdelijke woning voor particulieren is mogelijk op basis van beschikbaarheid, de kans bestaat dat bij een verlenging van uw verblijf u van accommodatie moet wisselen of dat wij geen beschikbaarheid hebben. 
  • Het is helaas niet mogelijk om uw in te schrijven bij de Gemeente op het adres van het park 
  • Alle bungalows van Landal zijn gemeubileerd, het is helaas niet mogelijk om uw eigen meubels mee te brengen

Veelgestelde vragen

Vragen over boeken en prijzen
  • Hoeveel btw wordt er berekend?

    Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het lage btwtarief van 9%. Ook de meeste verplichte extra’s hebben dit tarief. Over de toeristenbelasting wordt geen btw geheven. Sommige extra’s worden aangeslagen tegen het hoge btwtarief van 21%. Deze uitsplitsing kunt u terugvinden op uw factuur.

  • Kan ik voor werknemers een accommodatie reserveren voor een langere periode?

    Ja, dat is mogelijk. U kunt voor maximaal 25 weken aaneengesloten boeken. Interesse? Neem dan contact met ons op via 088 - 205 98 88 of vraag een vrijblijvende offerte aan.

  • Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

    Bij de huur inbegrepen:
    • Elektriciteit, gas en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken)
    • Een kinderbedje en kinderstoel zijn inbegrepen. Kijk voor de zekerheid op de website of dit ook geldt voor het park waar jij verblijft.
    • Toegang tot faciliteiten op het park
    • Btw
     
    Verplichte bijkomende kosten:
    • Boekingskosten
    • Bedlinnen per persoon en kinderbedlinnen
    • Toeristenbelasting per persoon, per nacht (de hoogte hiervan verschilt per park)
    • Schoonmaakkosten
    • Neem je huisdieren mee? Hier betaal je voor per huisdier.

  • Ik ben op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een aantal maanden. Vanaf welk bedrag per maand kan ik terecht bij Landal GreenParks?

    Op onze website vindt u van verschillende parken prijsindicaties per 4 weken. Dit zijn gemiddelde prijzen op basis van een jaarprijs. Hier brengen we de meeste gasten voor een lang verblijf onder. Houd er rekening mee dat de prijzen verschillen per seizoen. Zo kan een verblijf in november goedkoper zijn dan in de zomer. Interesse? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

  • Wanneer boek ik als particulier bij Landal Business Line?

    Dit kan op het moment dat u voor een langere periode wilt verblijven op een van onze parken (vanaf 29 nachten). Of als u meerdere bungalows (21 of meer) wilt reserveren. We sturen u een voorstel per mail. Na uw akkoord op het voorstel, sturen we een contract. Nadat u deze heeft getekend, maken we de boeking definitief. Hier kunt u een offerte aanvragen.

  • Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf? 

    Voor bedlinnen betaalt u een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neemt u standaard bij ons af. Dat hoeft u dan zelf niet mee te nemen, scheelt weer! Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. We maken onderscheid tussen bedlinnen voor volwassenen en kinderen. De kosten van het bedlinnen worden opgenomen in de offerte die je van ons ontvangt. Is het kinderbed niet standaard aanwezig in de geboekte accommodatie? Dan betaal je hier ook apart huur voor. Goed om te weten: wekelijks verwisselen we het bedlinnen. Hier berekenen we kosten voor.

Vragen over uw verblijf
  • Wat is er aanwezig in de accommodatie?

    Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met de receptie van het park. Op onze website kunt u de contactgegevens van het park vinden.

  • Is het nodig om tussentijds te verhuizen?

    Als u een langere periode een accommodatie huurt, dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Bij sommige parken is dit om de drie maanden verplicht, terwijl dit bij andere parken niet noodzakelijk is. In de vakantieperiodes zijn er vaak veel voorkeursboekingen. Daardoor is het niet altijd mogelijk om het gehele verblijf in dezelfde accommodatie te verblijven. Dit geven we aan in de offerte. We proberen er altijd voor te zorgen dat dit niet nodig is.

  • Is er een wasmachine aanwezig in de accommodatie?

    Nee, dit is niet standaard aanwezig in onze accommodaties. Dit verschilt per park en type accommodatie. Bekijk bij de kenmerken van de accommodatie of er een wasmachine aanwezig is. Is dit niet het geval? Geen zorgen, veel parken hebben een wasserette op het park. Informeer bij de receptie van het park naar de mogelijkheden en prijzen.