Ik heb een vraag over:

Particulier huren tijdelijke woonruimte

Vanaf welk bedrag per maand kan ik voor lange termijn boeking terecht bij Landal GreenParks?
U dient rekening te houden met een vanaf prijs van € 2.200,- per 4 weken. Op onze website vindt u van verschillende parken prijsindicaties per 4 weken. De prijsindicaties zijn gemiddelde prijzen op basis van een jaarprijs. Houd er rekening mee dat de prijzen onderhevig zijn aan seizoensinvloeden. Zo kan een verblijf in november goedkoper zijn dan de gemiddelde prijs en een verblijf in de zomermaanden duurder. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik mijn eigen meubels meenemen?
Onze bungalows worden volledig gemeubileerd verhuurd. Het is niet mogelijk om meubilair/inventaris om te wisselen voor eigen meubilair/inventaris. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn de accommodaties allemaal gemeubileerd?
Alle accommodaties op onze parken zijn gemeubileerd. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Op de website van het park kunt u een overzicht vinden van de accommodatie met meer informatie. Mocht u vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neemt u dan contact op met de receptie van het betreffende park. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een wasmachine in de bungalow aanwezig waar ik voor een langere periode in verblijf?
Een wasmachine is niet standaard aanwezig in de bungalows van Landal GreenParks, dit verschilt per park en type accommodatie. Op de website van Landal GreenParks kunt u de kenmerken van de accommodatie bekijken. Mocht er geen wasgelegenheid zijn in de bungalow, dan beschikken veel parken over een centrale wasserette. U kunt bij de receptie informeren naar de mogelijkheden en prijzen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een reservering?
Het is niet mogelijk om een optie te nemen op een reservering. Wanneer u bij ons een prijsvoorstel opvraagt, dan is dit op basis van beschikbaarheid. Er worden geen bungalows in optie gezet. Wanneer u echter akkoord gaat met het prijsvoorstel plaatsen wij wel een bungalow in optie en ontvangt u van ons het contract. In het contract dat u van ons ontvangt staat de optietermijn vermeld. Wij kunnen gedurende deze optietermijn de beschikbaarheid van de accommodatie garanderen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Moet ik nog toeristenbelasting betalen als ik in dezelfde gemeente woon als waar het park is gelegen?
Wanneer u ingeschreven staat in de gemeente waar het desbetreffende park gevestigd is op een ander adres dan het adres van het park, hoeft u geen toeristenbelasting te betalen. U dient wel aan te kunnen tonen dat u ingeschreven staat bij de gemeente wanneer u incheckt bij de receptie van het park. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken bij een lange termijn reservering?
Het is helaas niet mogelijk om bij een lange termijn reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer reserveer ik als particulier bij Landal Business Line?
Als particulier kunt u bij Landal Business Line terecht op het moment dat u voor een langere periode (vier weken of langer) of meerdere bungalows (tien bungalows of meer) wilt reserveren. Wij maken een prijsvoorstel voor u en leggen bij akkoord, na ondertekening van het contract, de reservering voor u vast. Niet op zoek naar een langer verblijf (<28 nachten) of heeft u interesse in een reservering van minder dan 20 bungalows? Dan verwijzen wij u graag naar Landal Greenparks of neem telefonisch contact op met onze collega’s van het Contact Center via 0900 8842.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe gaat het reserveren van een verblijf in zijn werk?
Wanneer u contact met ons opneemt via 088-205 98 88 en uw wensen voor het lang verblijf aan ons kenbaar maakt (gewenst park, gewenste periode en aantal personen), ontvangt u van ons telefonisch een prijsindicatie en desgewenst een offerte op maat. Bij akkoord ontvangen wij graag uw adres- en contactgegevens zodat wij de overeenkomst voor u kunnen opstellen. Na het toesturen van de overeenkomst staat de bungalow tijdelijk voor u in optie. Zodra wij de getekende overeenkomst van u retour hebben ontvangen, zetten wij deze optie om in een definitieve reservering. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om de bungalow te komen bezichtigen op het park?
Het is zeker mogelijk om de bungalow en de faciliteiten op het park te bezichtigen. U kunt hiervoor contact opnemen met de receptie van het park. Zij kunnen voor u kijken of een bungalow beschikbaar is om te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het noodzakelijk om tussentijds te verhuizen bij een lange termijn reservering?
Indien u voor een langere periode een accommodatie huurt op een van onze parken dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Sommige parken stellen het verplicht dat er om de drie maanden verhuist wordt, bij anderen is dit niet noodzakelijk. Ook kan het zijn dat het door vele voorkeursboekingen in vakantieperiodes niet mogelijk is om het verblijf in één en dezelfde accommodatie te boeken. Wij geven bij het prijsvoorstel aan als er tussentijds verhuist dient te worden. Uiteraard doen wij altijd ons best om een verblijf aan te bieden waarbij niet tussentijds verhuist hoeft te worden. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden voor een lange termijn reservering?
Bij een lange termijn reservering heeft u een opzegtermijn van vier weken. Als annuleringsdatum wordt aangehouden, de datum van de eerstvolgende aankomstdag (maandag of vrijdag) volgend op de dag waarop de e-mail is ontvangen. Wij ontvangen een eventuele opzegging graag schriftelijk.  
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe is de totaalprijs van een lange termijn verblijf opgebouwd?
De totaalprijs van de reservering bestaat uit een deel huurkosten en een deel verplichte bijkomende kosten. Bij de totaalprijs is inbegrepen: 
Huur van de bungalow 
Bedlinnen en een wekelijkse wissel (en indien relevant kinderbedlinnen. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het kinderbedje)
Wekelijkse schoonmaak sanitair en badkamer
Eindschoonmaak na lang verblijf 
Elektriciteit, gas, water en verwarming (bij normaal verbruik) 
Toeristenbelasting 
Reserveringskosten
Toegang tot de faciliteiten op het park
BTW
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mij tijdens mijn verblijf inschrijven op het adres van het park?
U kunt zich helaas niet als inwoner van een gemeente inschrijven op het adres van het park. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de betreffende gemeente.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de betaalvoorwaarden voor een lange termijn reservering?
Na ontvangst van het ondertekende contract ontvangt u binnen enkele dagen van ons de factuur per email met daarop verschillende betaaltermijnen. De aanbetaling dient binnen twee weken na ondertekening betaald te zijn, het restbedrag wordt verdeeld over verschillende betaaltermijnen. Wanneer de aankomstdatum van het verblijf binnen vier weken plaatsvindt, gerekend vanaf de boekingsdatum, dient ook het eerste vier wekelijkse termijnbedrag aanbetaald te worden. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het verblijf nog verlengen of inkorten?
Het is mogelijk om uw verblijf te verlengen of in te korten na ondertekening van het contract. Voor het inkorten van uw verblijf geldt een opzegtermijn van vier weken. Als annuleringsdatum wordt aangehouden, de datum van de eerstvolgende aankomstdag (maandag of vrijdag) volgend op de dag waarop de e-mail is ontvangen. Wij ontvangen een eventuele opzegging graag schriftelijk.  Verlengen is ook mogelijk, dit is echter altijd op basis van beschikbaarheid. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe lang mag ik een bungalow huren?
Het is mogelijk om een bungalow voor een langere periode te reserveren. Bij Landal Business Line kunt u voor maximaal 26 weken aaneengesloten reserveren. Na dit contract is het mogelijk om te verlengen op aanvraag. Voor details, beschikbaarheid, prijzen, voorwaarden en het reserveren neem contact met ons op via 088-205 98 88.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een lange termijn verblijf?
Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen in 2021 € 8,95 p.p. en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 p.p. per kind. Bij een lange termijn verblijf wordt een bedlinnen pakket per week gerekend. U kunt in dat geval elke week het gebruikte bedlinnen inleveren en een schoon pakket ophalen/ ontvangen van het park. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hanteren jullie bij een lange termijn verblijf andere tarieven dan de huurprijzen op de Landal GreenParks website?
Bij een aanvraag voor een lange termijn verblijf maken wij altijd een offerte op maat. Hierbij kijken wij naar de actuele huurprijzen. Uiteraard heeft de periode van het verblijf (hoog- of laagseizoen), de lengte van het verblijf en het park/type accommodatie ook invloed op het prijsvoorstel. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.