Tijdelijke woonruimte huren bij Landal
Zoeken op de kaart
Zakelijk huren
Op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een medewerker, arbeidsmigrant (expat), zakenrelatie of voor uzelf? Bekijk de mogelijkheden voor zakelijk huren en vraag een offerte aan.
Particulier huren
Door een verhuizing, verbouwing of persoonlijke omstandigheden tijdelijk een woning nodig voor uzelf of uw gezin? Bekijk onze mogelijkheden voor particulier huren en vraag een offerte aan.
Veelgestelde vragen
-
Wanneer boek ik als particulier bij Landal Business Line?
Dit kan op het moment dat u voor een langere periode wilt verblijven op een van onze parken (vanaf 29 nachten). Of als u meerdere bungalows (20 of meer) wilt reserveren. We sturen u een voorstel per mail. Na uw akkoord op het voorstel, sturen we een contract. Nadat u deze heeft getekend, maken we de boeking definitief. Hier kunt u een offerte aanvragen.
-
Wat is er aanwezig in de accommodatie?
Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met de receptie van het park. Op onze website kunt u de contactgegevens van het park vinden.
-
Is het nodig om tussentijds te verhuizen?
Als u een langere periode een accommodatie huurt, dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Bij sommige parken is dit om de drie maanden verplicht, terwijl dit bij andere parken niet noodzakelijk is. In de vakantieperiodes zijn er vaak veel voorkeursboekingen. Daardoor is het niet altijd mogelijk om het gehele verblijf in dezelfde accommodatie te verblijven. Dit geven we aan in de offerte. We proberen er altijd voor te zorgen dat dit niet nodig is.
-
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
Bij de huur inbegrepen:
• Elekriciteit, gas en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken)
• Een kinderbedje en kinderstoel zijn inbegrepen. Kijk voor de zekerheid op de website of dit ook geldt voor het park waar jij verblijft.
• Toegang tot faciliteiten op het park
• Btw
• Schoonmaakkosten
Verplichte bijkomende kosten:
• Boekingskosten
• Bedlinnen per persoon en kinderbedlinnen
• Toeristenbelasting per persoon, per nacht (de hoogte hiervan verschilt per park)
• Neem je huisdieren mee? Hier betaal je voor per huisdier. -
Is er een wasmachine aanwezig in de accommodatie?
Nee, dit is niet standaard aanwezig in onze accommodaties. Dit verschilt per park en type accommodatie. Bekijk bij de kenmerken van de accommodatie of er een wasmachine aanwezig is. Is dit niet het geval? Geen zorgen, veel parken hebben een wasserette op het park. Informeer bij de receptie van het park naar de mogelijkheden en prijzen.
-
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
Voor bedlinnen betaalt u een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neemt u standaard bij ons af. Dat hoeft u dan zelf niet mee te nemen, scheelt weer! Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. We maken onderscheid tussen bedlinnen voor volwassenen en kinderen. De kosten van het bedlinnen worden opgenomen in de offerte die je van ons ontvangt. Is het kinderbed niet standaard aanwezig in de geboekte accommodatie? Dan betaal je hier ook apart huur voor. Goed om te weten: wekelijks verwisselen we het bedlinnen. Hier berekenen we kosten voor.
-
Ik ben op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een aantal maanden. Vanaf welk bedrag per maand kan ik terecht bij Landal GreenParks?
Op onze website vindt u van verschillende parken prijsindicaties per 4 weken. Dit zijn gemiddelde prijzen op basis van een jaarprijs. Hier brengen we de meeste gasten voor een lang verblijf onder. Houd er rekening mee dat de prijzen verschillen per seizoen. Zo kan een verblijf in november goedkoper zijn dan in de zomer. Interesse? Vraag vrijblijvend een offerte aan.
-
Kan ik voor werknemers een accommodatie reserveren voor een langere periode?
Ja, dat is mogelijk. U kunt voor maximaal 26 weken aaneengesloten boeken. Interesse? Neem dan contact met ons op via 088 - 205 98 88 of vraag een vrijblijvende offerte aan.
-
Wat is er aanwezig in de accommodatie?
Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met de receptie van het park. Op onze website kunt u de contactgegevens van het park vinden.
-
Is het nodig om tussentijds te verhuizen?
Als u een langere periode een accommodatie huurt, dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Bij sommige parken is dit om de drie maanden verplicht, terwijl dit bij andere parken niet noodzakelijk is. In de vakantieperiodes zijn er vaak veel voorkeursboekingen. Daardoor is het niet altijd mogelijk om het gehele verblijf in dezelfde accommodatie te verblijven. Dit geven we aan in de offerte. We proberen er altijd voor te zorgen dat dit niet nodig is.
-
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
Bij de huur inbegrepen:
• Elekriciteit, gas en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken)
• Een kinderbedje en kinderstoel zijn inbegrepen. Kijk voor de zekerheid op de website of dit ook geldt voor het park waar jij verblijft.
• Toegang tot faciliteiten op het park
• Btw
• Schoonmaakkosten
Verplichte bijkomende kosten:
• Boekingskosten
• Bedlinnen per persoon en kinderbedlinnen
• Toeristenbelasting per persoon, per nacht (de hoogte hiervan verschilt per park)
• Neem je huisdieren mee? Hier betaal je voor per huisdier. -
Hoeveel btw wordt er berekend?
Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het lage btwtarief van 9%. Ook de meeste verplichte extra’s hebben dit tarief. Over de toeristenbelasting wordt geen btw geheven. Sommige extra’s worden aangeslagen tegen het hoge btwtarief van 21%. Deze uitsplitsing kunt u terugvinden op uw factuur.
-
Is er een wasmachine aanwezig in de accommodatie?
Nee, dit is niet standaard aanwezig in onze accommodaties. Dit verschilt per park en type accommodatie. Bekijk bij de kenmerken van de accommodatie of er een wasmachine aanwezig is. Is dit niet het geval? Geen zorgen, veel parken hebben een wasserette op het park. Informeer bij de receptie van het park naar de mogelijkheden en prijzen.
-
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
Voor bedlinnen betaalt u een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neemt u standaard bij ons af. Dat hoeft u dan zelf niet mee te nemen, scheelt weer! Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. We maken onderscheid tussen bedlinnen voor volwassenen en kinderen. De kosten van het bedlinnen worden opgenomen in de offerte die je van ons ontvangt. Is het kinderbed niet standaard aanwezig in de geboekte accommodatie? Dan betaal je hier ook apart huur voor. Goed om te weten: wekelijks verwisselen we het bedlinnen. Hier berekenen we kosten voor.
-
Ik ben op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een aantal maanden. Vanaf welk bedrag per maand kan ik terecht bij Landal GreenParks?
Op onze website vindt u van verschillende parken prijsindicaties per 4 weken. Dit zijn gemiddelde prijzen op basis van een jaarprijs. Hier brengen we de meeste gasten voor een lang verblijf onder. Houd er rekening mee dat de prijzen verschillen per seizoen. Zo kan een verblijf in november goedkoper zijn dan in de zomer. Interesse? Vraag vrijblijvend een offerte aan.
5 Voordelen van tijdelijk wonen bij Landal
- Een gevarieerd aanbod in maar liefst 110 parken in 9 landen
- All-in tarieven: gas, water, elektriciteit en kabel-tv zijn altijd inbegrepen
- Inclusief wekelijkse wissel bedlinnen en wekelijkse schoonmaak sanitair
- Toegang tot de rest het park, zoals het zwembad, ParkShop en de restaurants
- Uw verblijf is makkelijk uit te breiden met een breed aanbod aan services, zoals handdoekenpakketten en cateringmogelijkheden
Bij te boeken extra's
U kunt zich zodoende optimaal richten op uw zakelijke bezoek of natuurlijk juist heerlijk ontspannen na een vergadering of een lange dag werken. Het is zelfs mogelijk met uw gezelschap in de bungalow te gourmetten.
Met onze extra service maken wij uw verblijf makkelijker en aangenamer. Daarnaast is het met de luxe en het comfort van thuis een prettig verblijf voor uw zakelijke gasten. Hebben we iets (nog) niet in ons assortiment dan kunnen we met ons maatwerk ook veel voor u betekenen.
Informeer naar alle mogelijkheden