Het park is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500,- per accommodatie. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden. In de meeste gevallen zult u hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het park. Wanneer u vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij u om contact op te nemen met de parkreceptie.
Voor al uw vragen en het verkrijgen van informatie over het park en uw verblijf kunt u terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden. Voor de openingstijden van de parkrecepties kunt u terecht op onze website. Bij het gewenste park kunt u onder het kopje "praktisch" de openingstijden van de receptie terugvinden. Hier vindt u ook de contactgegevens van het park.
Op de dag van aankomst zijn de sleutels en de accommodatie vanaf 16.00 uur beschikbaar. Het is mogelijk om eerder aan te komen op het park en gebruik te maken van onze faciliteiten. Of ontdek alvast de omgeving! Op de dag van vertrek moet u uiterlijk om 10:30 uur de sleutels van uw accommodatie weer inleveren bij de receptie. Als de receptie gesloten is, kunt u de sleutels inleveren in de daarvoor bestemde sleutelbus.
Wanneer u buiten de openingstijden van de parkreceptie uw sleutel wilt afhalen of inleveren, dient u dit vooraf te melden bij de parkreceptie. De parkreceptie kan dan een afspraak met u maken betreffende het afhalen of inleveren van de bungalowsleutel. Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden.
Bij aankomst op het park vragen wij de werkgever zich te melden bij de receptie. Indien mogelijk zou het fijn zijn als hij een reserveringsnummer welke is ontvangen bij de reservering weet. Bij aankomst op het park kan er om een legitimatiebewijs gevraagd worden.
Bij een verblijf op één van onze parken dien je een zogenaamd nachtregistratieformulier in te vullen. Wanneer je dit vooraf invult, scheelt dit wachttijd bij de parkreceptie. Je kunt het nachtregistratieformulier hier downloaden. De gegevens van jou en jouw reisgezelschap worden verwerkt ten behoeve van de betreffende gemeente, onder meer voor het geval van calamiteiten. De gegevens kunnen in onze systemen worden verwerkt. In het geval van een grote incheck (meerdere bungalows) is het mogelijk dat wij afwijkende afspraken maken om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.