Waar kan ik de inventarisatielijst van de accommodaties vinden?
Op onze website kunt u wel de indeling van de bungalows bekijken (bijvoorbeeld aantal slaapkamers en badkamers), maar er zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. De inventaris kan namelijk per bungalow verschillen. Mocht u vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neemt u dan contact op met de receptie van het betreffende park. Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruik maken van wifi op jullie parken?
Ja, in de door u geboekte accommodatie én op het gehele park kunt u gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe u de verbinding moet maken. Bent u op het park en heeft u vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.
 
Uitzonderingen
Op de parken Landal Villapark Livingstone, Nieuwvliet-Bad en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kunt u via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kunt u gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik mijn huisdier(en) meenemen?
Het is uiteraard toegestaan om uw huisdier(en) mee te nemen.  Voor huisdieren geldt een vast bedrag van € 150,00 per huisdier per half jaar. Huisdieren zijn uiteraard alleen toegestaan in de huisdier toegankelijke bungalows en per bungalow is er een maximum aantal huisdieren toegestaan. Mocht u een huisdier willen meebrengen dan vragen wij u dit aan te geven wanneer u de offerte aanvraagt, zodat hier rekening mee gehouden kan worden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.