Ik heb een vraag over:

aankomst

Wat te doen wanneer je de sleutel wilt afhalen/inleveren buiten openingstijden van de parkreceptie?
Wanneer je buiten de openingstijden van de receptie aankomt, neem dan altijd contact op met de parkreceptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat te doen bij een late aankomst?
Neem hiervoor altijd contact op met de receptie van het park vóór 17.00 uur op de dag van aankomst.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de in-en uitchecktijden?
Je kunt inchecken vanaf 16.00 uur. Je dient uiterlijk voor 10.30 uur ’s ochtends te zijn uitgecheckt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

verblijf

Wat te doen bij een calamiteit?
In noodgevallen bel je de lokale politie of het noodnummer 112.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat te doen bij een tussenschoonmaak?
Tijdens een tussenschoonmaak worden de natte delen schoongemaakt. Dit houdt in dat de vloeren van de badkamer en de keuken worden gepoetst. Daarbij wordt ook het aanrecht van de keuken en de wc schoongemaakt. Mits er door de gasten rekening is gehouden met onderstaand.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat te doen bij technische storingen?
Gelieve binnen 24 uur te melden bij de receptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de zakelijke huisregels?
Deze kun je vinden in onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De openingstijden van de recepties verschilt per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.