Wat te doen bij een calamiteit?
In noodgevallen bel je de lokale politie of het noodnummer 112.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat te doen bij een tussenschoonmaak?
Tijdens een tussenschoonmaak worden de natte delen schoongemaakt. Dit houdt in dat de vloeren van de badkamer en de keuken worden gepoetst. Daarbij wordt ook het aanrecht van de keuken en de wc schoongemaakt. Mits er door de gasten rekening is gehouden met onderstaand.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat te doen bij technische storingen?
Gelieve binnen 24 uur te melden bij de receptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de zakelijke huisregels?
Deze kun je vinden in onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De openingstijden van de recepties verschilt per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.