Ik heb een vraag over:

Over de accommodatie

Is er een wasmachine aanwezig in de accommodatie?
Nee, dit is niet standaard aanwezig in onze accommodaties. Dit verschilt per park en type accommodatie. Bekijk bij de kenmerken van de accommodatie of er een wasmachine aanwezig is. Is dit niet het geval? Geen zorgen, veel parken hebben een wasserette op het park. Informeer bij de receptie van het park naar de mogelijkheden en prijzen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is er aanwezig in de accommodatie?
Op onze website kunt u bij het betreffende park de contactgegevens van het park vinden. Naast een woonkamer, meerdere slaapkamers en een badkamer is er altijd een volledig ingerichte keuken aanwezig. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met de receptie van het park. Op onze website kunt u de contactgegevens van het park vinden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het nodig om tussentijds te verhuizen?
Als u een langere periode een accommodatie huurt, dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Bij sommige parken is dit om de drie maanden verplicht, terwijl dit bij andere parken niet noodzakelijk is. In de vakantieperiodes zijn er vaak veel voorkeursboekingen. Daardoor is het niet altijd mogelijk om het gehele verblijf in dezelfde accommodatie te verblijven. Dit geven we aan in de offerte. We proberen er altijd voor te zorgen dat dit niet nodig is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Verblijf boeken

Kan ik voor werknemers een accommodatie reserveren voor een langere periode?
Ja, dat is mogelijk. U kunt voor maximaal 25 weken aaneengesloten boeken. Interesse? Neem dan contact met ons op via 088 - 205 98 88 of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een lang verblijf boeken op een van jullie parken, hoe werkt dat?
  • Vul het formulier volledig in en vraag een offerte aan. Geef aan ons door op welk park u wilt verblijven, in welke periode en met hoeveel personen.
  • We sturen u daarna een offerte per mail. Gaat u akkoord met deze offerte? Dan ontvangen we graag uw adres en persoonlijke gegevens.
  • We gaan voor u aan de slag met het contract. Zodra we dit contract naar u hebben gemaild, houden we deze accommodatie tijdelijk voor u vast.
  • Nadat u het contract heeft getekend, maken wij de boeking definitief. Hierna ontvangt u binnen enkele dagen van ons per mail de factuur. Hier kunt u de verschillende betaaltermijnen terugvinden.
  • De aanbetaling is de eerste termijn. Betaal deze binnen 2 weken nadat u het contract heeft getekend. Het bedrag dat over blijft wordt verdeeld over meerdere betaaltermijnen
  • Is de aankomstdatum al binnen 4 weken? Dan vragen we u om ook de volgende termijn te betalen.
  • Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
    Bij de huur inbegrepen:
    • Elektriciteit, gas en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken)
    • Een kinderbedje en kinderstoel zijn inbegrepen. Kijk voor de zekerheid op de website of dit ook geldt voor het park waar jij verblijft.
    • Toegang tot faciliteiten op het park
    • Btw
     
    Verplichte bijkomende kosten:
    • Boekingskosten
    • Bedlinnen per persoon en kinderbedlinnen
    • Toeristenbelasting per persoon, per nacht (de hoogte hiervan verschilt per park)
    • Schoonmaakkosten
    • Neem je huisdieren mee? Hier betaal je voor per huisdier.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Hoeveel btw wordt er berekend?
    Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het lage btwtarief van 9%. Ook de meeste verplichte extra’s hebben dit tarief. Over de toeristenbelasting wordt geen btw geheven. Sommige extra’s worden aangeslagen tegen het hoge btwtarief van 21%. Deze uitsplitsing kunt u terugvinden op uw factuur.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf? 
    Voor bedlinnen betaalt u een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neemt u standaard bij ons af. Dat hoeft u dan zelf niet mee te nemen, scheelt weer! Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. We maken onderscheid tussen bedlinnen voor volwassenen en kinderen. De kosten van het bedlinnen worden opgenomen in de offerte die je van ons ontvangt. Is het kinderbed niet standaard aanwezig in de geboekte accommodatie? Dan betaal je hier ook apart huur voor. Goed om te weten: wekelijks verwisselen we het bedlinnen. Hier berekenen we kosten voor.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ik ben op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een aantal maanden. Vanaf welk bedrag per maand kan ik terecht bij Landal GreenParks?
    Op onze website vindt u van verschillende parken prijsindicaties per 4 weken. Dit zijn gemiddelde prijzen op basis van een jaarprijs. Hier brengen we de meeste gasten voor een lang verblijf onder. Houd er rekening mee dat de prijzen verschillen per seizoen. Zo kan een verblijf in november goedkoper zijn dan in de zomer. Interesse? Vraag vrijblijvend een offerte aan.
    Offerte aanvragen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Wanneer boek ik als particulier bij Landal Business Line?
    Dit kan op het moment dat u voor een langere periode wilt verblijven op een van onze parken (vanaf 29 nachten). Of als u meerdere bungalows (21 of meer) wilt reserveren. We sturen u een voorstel per mail. Na uw akkoord op het voorstel, sturen we een contract. Nadat u deze heeft getekend, maken we de boeking definitief. Hier kunt u een offerte aanvragen.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

    Niet gevonden wat je zocht?

    Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden