Ik heb een vraag over:

Accommodaties

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie aanwezig?
In (bijna) alle accommodaties is standaard een filter-koffiezetapparaat en een waterkoker aanwezig. Indien er ook een Senseo-koffiezetapparaat of Nespresso apparaat in de accommodatie aanwezig is, wordt dit in de brochure en/of bij de accommodatieomschrijving op de website vermeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Op welke parken zijn luxe accommodaties te vinden?

Landal GreenParks biedt de mogelijkheid om luxe accommodaties te reserveren met een wasmachine, afwasmachine, zonnebank en extra luxueuze inrichting, zoals een DVD-speler, flatscreen TV en/of badkamer met luxe bubbelbad

Wil je nóg meer luxe, dan kun je ook nog kiezen voor een stoomdouchecabine, sauna, 2e badkamer en/of luxe bubbelbad in je eigen accommodatie.

Klik hier voor een overzicht van parken met luxe accommodaties.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de accommodatie?

De verschillende accommodaties worden omschreven door middel van een typeaanduiding. Deze typeaanduiding bestaat uit een cijfer en een toevoeging van letters. Het cijfer geeft aan voor hoeveel gasten de accommodatie geschikt is.

Een voorbeeld: Bungalowtype 6B is geschikt voor maximaal zes gasten. Voor verdere detailinformatie kijk je op het park van jouw keuze onder accommodaties.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel personen kunnen er in de accommodaties verblijven?

De verschillende accommodaties worden omschreven door middel van een typeaanduiding. Deze typeaanduiding bestaat uit een cijfer en een toevoeging van letters. Het cijfer geeft aan voor hoeveel gasten de accommodatie geschikt is.

Een voorbeeld: Bungalowtype 6B is geschikt voor maximaal zes gasten. Door meerdere accommodaties naast elkaar te combineren, is het mogelijk om grotere groepen op het park onder te brengen. Voor meer informatie neem je contact met ons op. Voor verdere detailinformatie kijk je op het park van jouw keuze onder accommodaties.

Bekijk het aanbod bungalowparken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?
Er is standaard een startpakket aanwezig in de accommodatie met afwasmiddel, vaatdoek en afwasborstel. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig in de bungalow. Een keukendoekenpakket kun je reserveren voor € 4,75.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook parken met accommodaties geschikt voor mindervaliden?
Op verschillende parken bieden wij accommodaties aangepast voor mindervaliden. Zo zijn bijvoorbeeld de badkamer, het toilet en/óf keuken aangepast.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook parken met accommodaties geschikt voor astma/COPD-patienten?

Landal GreenParks heeft voor mensen met astma/COPD speciaal aangepaste astma/COPD-vriendelijke accommodaties. Deze accommodaties zijn voorzien van gladde vloerbedekking zoals laminaat- en tegelvloeren. Er is geen open haard aanwezig (met uitzondering van een paar parken) en bij de keuze van het materiaal voor gordijnen en meubels zijn de richtlijnen van het Longfonds leidend. Er wordt uiteraard niet in deze accommodaties gerookt en huisdieren zijn niet toegestaan. Daarnaast volgt de schoonmaakdienst speciale instructies.

Klik hier voor een overzicht van parken met bungalows geschikt voor astma/COPD-patiënten.

Of informeer hierover bij het Contact Center, tel. +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)

 
.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wordt er in de accommodaties ook zorg op maat aangeboden?

Voor gasten die extra begeleiding en zorg nodig hebben, heeft Landal GreenParks een samenwerkingsverband afgesloten met Comfortzorg, één van de beste en meest ervaren organisaties op het gebied van thuiszorg op vakantieadressen. Via het netwerk van Comfortzorg kun je op al onze Nederlandse parken rekenen op de zorg en hulpmiddelen, die je thuis ook krijgt. De gewenste verpleging, verzorging en vraag naar hulpmiddelen wordt in telefonisch overleg met jou geregeld en vastgelegd. Je dient hiervoor zelf contact op te nemen met Comfortzorg, telefoonnummer 0900-234 12 34.

Klik hier voor meer informatie over zorg in de accommodaties.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke soorten accommodaties zijn er?

Bij Landal GreenParks kun je genieten van een verblijf zoals jij dat wilt: van eenvoudig tot extra luxe.

Wil je een appartement, een bungalow, een strandhuisje of jouw eigen landhuis met privé-sauna? Je kunt ook kiezen voor fraai gelegen chalets in mooie wintersportgebieden of zelfs prachtig rietgedekte boerderijtjes.

Waar ke ook voor kiest, je verblijft altijd in de vrije natuur, geniet van de vele faciliteiten op het park en je verblijft in een omgeving waar van alles te ontdekken is.

Kom je met collega’s, een groep vrienden, met kinderen of met een schoolgroep? Denk je aan een bijzondere vergaderlocatie of zoek je een trainingsruimte? Maak het zo leuk als jij wilt in onze grotere bungalows of onze speciale businessbungalows.

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van onze speciale bungalows.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de inventarisatielijst van de accommodaties vinden?
Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht je vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neem dan contact op met de receptie van het betreffende park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie?
Op bijna alle parken zijn maximaal 1 of 2 huisdieren toegestaan. Ook zijn er een aantal parken waar huisdieren niet zijn toegestaan.
Bekijk het overzicht en de voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een accommodatie reserveren met een voorkeursnummer?
Er is een mogelijkheid om te reserveren met voorkeur voor o.a. een speciale of specifieke accommodatie of bijvoorbeeld een bepaald cluster accommodaties. Wij vragen je dit kenbaar te maken bij het maken van jouw reservering.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Beschikt Landal GreenParks ook over appartementen?
Landal GreenParks beschikt over een breed scala aan accommodaties. Van chalets tot villa’s en van strandhuisjes tot safaritenten. Ook zijn er appartementen te huur op verschillende parken. Al deze accommodaties zijn te reserveren via Landal Business Line.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het voordeel van een comfort of luxe accommodatie?

Al onze accommodaties zijn standaard voorzien van een sfeervolle inrichting. Een compleet ingerichte keuken, een badkamer met douche en/of bad en slaapkamers met bedden voorzien van dekbedden. Wil je meer comfort? Kies dan een Comfort, Luxe of Extra Luxe accommodatie. Hieronder is uiteengezet welke extra's je kunt verwachten.

Comfort

  • Compleet ingerichte keuken met o.a. magnetron en afwasmachine
  • Slaapkamers voorzien van Auping boxsprings en -matrassen
  • Radio-, cd-speler en tv
  • Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
  • Privé-terras of balkon met deels verstelbaar* tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
* met uitzondering van appartementen

Luxe

  • Compleet ingerichte keuken met o.a. combimagnetron*, afwasmachine, Senseo koffiezetapparaat, broodrooster en elektrische citruspers
  • Slaapkamers voorzien van van Auping boxsprings en -matrassen
  • 2e tv in één van de slaapkamers
  • Flatscreen-tv/breedbeeld-tv en DVD-speler
  • Radio- en cd-speler
  • Privé-sauna, zonnebank of -hemel
  • Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
  • Privé-terras of balkon met verstelbaar** tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
* of magnetron met oven
** met uitzondering van appartementen

Extra luxe

  • Compleet ingerichte keuken met o.a. combimagnetron*, afwasmachine. Senseo koffiezetapparaat, broodrooster en elektrische cituspers
  • Slaapkamers voorzien van van Auping boxsprings en -matrassen
  • 2e tv in één van de slaapkamers
  • Flatscreen-tv en DVD-speler
  • Radio- en cd-speler
  • Badkamer met o.a. dubbele wastafel, thermostaatkraan en haardroger
  • Privé-sauna, zonnebank of -hemel
  • Wasmachine/-droger
  • Bubbelbad en/of stoomdouchecabine en/of jacuzzi in de tuin
  • Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
  • Privé-terras of balkon met verstelbaar** tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
* of magnetron met oven
** met uitzondering van appartementen
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is de inrichting van elke accommodatie hetzelfde?
De accommodaties op een groot aantal parken hebben verschillende particuliere eigenaren. Op grond hiervan kunnen verschillen m.b.t. de inrichting en de indeling van de accommodaties voorkomen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik details over de inrichting van mijn accommodatie?
Op de website van het betreffende park, kunt u via het kopje 'accommodaties' uw geboekte accommodatie bekijken.
De details en plattegrond van uw accommodatie verschijnen dan in beeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om bij de accommodatie te parkeren omdat ik slecht ter been ben?

Landal GreenParks biedt autotoegankelijke en autovrije parken aan.

Bij autotoegankelijke parken is het geen probleem om jouw auto bij de accommodatie te parkeren. Bij autovrije parken mag de auto niet bij de accommodatie geparkeerd worden. Wel is het mogelijk om te laden en te lossen bij de accommodatie.

Het is mogelijk een parkeerontheffing te krijgen (speciale parkeerkaart) wanneer je kunt aantonen slecht te been te zijn, zodat je bij jouw accommodatie kunt parkeren. Een parkeerontheffing wordt gegeven door de parkreceptie (bij aankomst) door een invaliditeitskaart of een doktersverklaring te tonen. Indien je hier niet over beschikt, dan kun je bij jouw boeking natuurlijk aangeven om een accommodatie dicht bij de parkeerplaats te reserveren.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Reserveren en voorwaarden

Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

Bij jouw reservering kun je extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

Er geldt geen restrictie in het aantal accommodaties dat je bij ons kunt reserveren. Wel is dit afhankelijk van de beschikbaarheid. Wij kunnen je het aantal accommodaties aanbieden dat op het moment van jouw aanvraag beschikbaar is. Voor beschikbaarheid en reserveringen vragen wij je contact op te nemen met ons.

Ook is het mogelijk om een volledig park te huren. Voor de mogelijkheden van een uitkoop verwijzen wij je naar de eventspagina.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De prijzen van de reserveringen bestaan uit een deel huurkosten (huren van de bungalow) en een deel extra’s. Beiden worden berekend inclusief BTW. De prijzen die je ontvangt van Landal Business Line zijn altijd inclusief BTW, tenzij anders aangegeven. Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het laag-BTW tarief van 6%. Ook de verplichte extra’s hebben dit laagtarief.

Sommige extra’s die worden aangeslagen tegen het hoog-BTW tarief van 21%. Deze uitsplitsing wordt op je factuur weergegeven. Voor reserveringen op parken buiten Nederland geldt het BTW tarief van het betreffende land. Ook deze uitsplitsing vind je terug op uw factuur.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Je kunt op verschillende manieren een offerte aanvragen. Op onze website word je deze mogelijkheid geboden door middel van de link ‘vraag offerte aan’. Op deze wijze vraagt je snel en eenvoudig een offerte op.

Wens je een offerte en heb je zeer specifieke wensen, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen graag de tijd om met jou jouw wensen door te spreken en te kijken wat het best passende aanbod voor jouw vraag is.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is de prijs als ik één nacht verblijf?
De prijs voor het huren van een accommodatie bij Landal GreenParks is gebaseerd op de week-, weekend- of midweekprijs van de betreffende periode. In het geval je een nacht wilt boeken, dan geldt de weekend of midweekprijs waarin deze nacht valt. In sommige gevallen geldt hiervoor een uitzondering. Wij zullen je hierover informeren indien dit het geval is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?

Bij de huur is inbegrepen:

  • Schoonmaakkosten
  • Electriciteit, gas, water en verwarming (bij normaal verbruik)
  • Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement
  • Toegang tot (overdekte) zwembad (indien aanwezig) (m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
  • BTW

Niet bij de huur inbegrepen:

  • Verplichte bijkomende kosten:
  • Reserveringskosten € 38,50 eenmalig per park
  • Bedlinnen € 13,75 per persoon per verblijf per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 9,50 per kind per verblijf per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het bedje
  • Toeristenbelasting (tussen de € 1 en € 2,80 per nacht, dit bedrag is per park verschillend) - Eindschoonmaak € 75, € 140 of € 200 eenmalig per bungalow (hoogte afhankelijk van duur verblijf) bij zakelijk huren langer dan 4 weken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik reserveren met een kortingsbon?
Mocht je van een kortingsbon gebruik willen maken, dan moet je altijd de actiecode vermelden welke hierop vermeld staat.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een optie nemen op een reservering?
Als je bij ons een prijsvoorstel opvraagt, dan worden er (nog) geen bungalows voor je gereserveerd. Als je akkoord gaat met het prijsvoorstel ontvang je van ons het contract. De accommodatie wordt dan wel tijdelijk voor je gereserveerd. In het contract dat je van ons ontvangt staat de optietermijn vermeld. Wij kunnen je gedurende het optietermijn beschikbaarheid van de accommodatie garanderen.

Wij willen je verzoeken het contract, voordat de optietermijn verstrijkt, getekend aan ons retour te sturen. Bij last minute reserveringen is het helaas niet mogelijk om een optie te plaatsen.
Neem contact op Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?

Kies je eigen aankomstdag; Landal GreenParks biedt jou de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.

Voor het reserveren van een afwijkend verblijf vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken?

Landal neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig.

Landal behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de voorwaarden van Landal Business Line?
Er gelden per reservering specifieke contractvoorwaarden. Deze vind je terug in onze offerte.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de parkregels?
Ieder park hanteert zogeheten parkregels. Van deze parkregels ontvangen jij en/of je gasten een exemplaar bij de incheck of in de bungalow. Jij en/of je gasten dienen zich te houden aan de geldende parkregels.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke kortingen worden gehanteerd door Landal Business Line?

Landal Business Line biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen.

Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de kortingsvoorwaarden?

De kortingen gelden in sommige perioden slechts voor een beperkt aantal (types) bungalows/appartementen en zijn op basis van beschikbaarheid.
Enkele, vaak grotere types, worden uitgesloten van kortingen. Ook kan het zijn dat in bepaalde perioden geen weekend- of midweekverblijven meer beschikbaar zijn, maar uitsluitend weken. Wacht dus niet te lang met reserveren!

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil (als particulier) een accommodatie reserveren voor een langere periode, hoe reserveer ik dit?
Ook als particulier kun je bij Landal Business Line terecht op het moment dat je een langer verblijf wilt reserveren. Voor het reserveren van een of meerdere accommodaties langer dan 4 weken (28 nachten) kun je contact opnemen met Landal Business Line of een offerteformulier invullen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Alle gegevens die je aan ons verstrekt worden opgenomen in een bestand. Dit bestand is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag. Het gegevensbestand wordt gebruikt voor onze gastenadministratie.

Deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt om gerichte informatie en aanbiedingen over onze producten en diensten te geven, zowel door onszelf als door derden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik Air Miles bij het maken van een reservering?
Bij het maken van een reservering bij Landal Business Line ontvang je van ons de meest gunstige prijs. Dientengevolge kunnen wij geen Air Miles uitgeven bij het maken van een Business Line reservering.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een aanbieding of last minute reserveren?

Hiervoor willen wij je vragen telefonisch te reserveren. Voor het maken van een telefonische reservering bel je tijdens kantoortijden met Landal Business Line op 088-205 9888.

Bij Landal Business Line zorgen wij ervoor dat je de voor jou geldende voordeligste optie aangeboden krijgt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen?

Via de volgende link vind je een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van jouw kind(eren) of de onderstaande periode gelden.

Klik hier voor een overzicht van de schoolvakanties en feestdagen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke arrangementen kan ik reserveren?

Je kunt een arrangement eenvoudig samen met jouw bungalow online reserveren. Kijk voor je reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van jouw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven.

Voor details verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een reservering maken?

Om een Business Line reservering te maken dien je contact met ons op te nemen. Ons team staat voor je klaar om een offerte voor je op te stellen.

Neem contact met ons op via email of telefoon.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een Comfortpakket boeken bij mijn reservering?

Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. Je kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij jouw online boeking of je kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center.

Voor Business Line neem je telefonisch contact op.

Meer informatie

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen € 13,75 per persoon per verblijf per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 9,50 per kind per verblijf per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het bedje.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Algemene informatie

Kan ik een accommodatie reserveren voor een langere periode?
Het is mogelijk om een accommodatie voor een langere periode te reserveren. Bij Landal Business Line kun je voor maximaal 26 weken aaneengesloten reserveren. Voor details, beschikbaarheid, prijzen, voorwaarden en het reserveren neem je contact met ons op.
Ga naar het contactformulier Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik werknemers onderbrengen in de accommodaties van Landal GreenParks?
Het is mogelijk om werknemers onder te brengen op de parken van Landal GreenParks. Voor je werknemers gelden dezelfde voorwaarden als voor onze overige gasten. Wel is er een maximum gesteld aan het aantal zakelijke reserveringen op onze parken. Het is daartoe mogelijk dat, in het geval het maximum zakelijk te reserveren bungalows is bereikt, wij jouw werknemers niet kunnen plaatsen op ons park. In dat geval zullen wij ons uiterste best doen om een alternatief te vinden op één van onze parken in de regio.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke reserveringen vallen onder tijdelijke woonruimte?

Alle reserveringen op de parken van Landal GreenParks die u zakelijk wenst te reserveren, vallen onder 'Tijdelijke woonruimte'.

Dit is ongeacht de duur of het aantal bungalows. In het geval je een particuliere reservering wenst te maken, verwijzen wij je naar onze website of neem telefonische contact op. In sommige gevallen is er sprake van een uitzondering en vallen particuliere reserveringen wel onder 'Zakelijk huren'.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer reserveer ik als particulier bij Landal Business Line?
Als particulier kun je bij Landal Business Line terecht op het moment dat je voor een langere periode (vier weken of langer) of meerdere bungalows (tien bungalows of meer) wilt reserveren. Wij leggen jouw reservering vast in een offerte en zorgen ervoor dat je tegen de gunstige voorwaarden van een langere periode of een groepsreservering kunt reserveren. In alle overige gevallen verwijzen wij je naar Landal Greenparks via de website of 0900 8842.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Aankomst en verblijf

Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

Voor al jouw vragen en het verkrijgen van informatie kun je terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

Voor de openingstijden van de parkrecepties kun je terecht op onze website. Bij het gewenste park kun je onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

Op de dag van aankomst is jouw accommodatie vanaf 16.00 uur beschikbaar. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is. Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.

Op de dag van vertrek dient je jouw bungalow uiterlijk om 10.30 uur te verlaten en volgens de geldende parkregels op te leveren. In het geval je van de ene bungalow naar de andere gaat verhuizen, gelden dezelfde tijden. Op Hof van Saksen dien je de boerderij uiterlijk om 11.00 uur te verlaten.

Je dient de bungalow waaruit je vertrekt om uiterlijk 10.30 uur te verlaten en kunt inchecken in de nieuwe bungalow vanaf 15.00 uur. In overleg met de parkreceptie kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het lukt mij niet om voor sluitingstijd bij de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?
Wanneer je later aankomt dan sluitingstijd van de parkreceptie, dien je dit vooraf te melden bij de parkreceptie. Zij kunnen dan een afspraak met jou maken betreffende het afhalen van de bungalowsleutel. Het telefoonnummer van het park kun je vinden op de website van het betreffende park. Onder de link 'Adres en routebeschrijving' vind je de adresgegevens het telefoonnummer van de parkreceptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?

Afhankelijk van beschikbaarheid is het mogelijk om jouw verblijf te verlengen tot een maximale verblijfsduur van 52 aaneengesloten weken.

Wij vragen je om hiervoor in een zo vroeg mogelijk stadium contact op te nemen met Landal Business Line, tel +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wordt er op de parken een borgsom gevraagd bij aankomst?

Het park is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500 per accommodatie. In de meeste gevallen zult je hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het park. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden.

Wanneer je vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij je om contact op te nemen met de parkreceptie. Bekijk de Algemene Voorwaarden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen in geval van een calamiteit?

Wij vragen je vriendelijk om je bij aankomst op de hoogte te stellen van de parkregels van het park waar je verblijft. Hierin word je geïnformeerd over wat je moet doen in het geval van een calamiteit. Tevens willen wij je vragen om Landal Business Line aansluitend te informeren.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn sleutel afhalen/inleveren buiten de openingstijden van de parkreceptie. Wat moet ik doen?
Wanneer je buiten de openingstijden van de parkreceptie jouw sleutel wilt afhalen of inleveren, dien je dit vooraf te melden bij de parkreceptie. De parkreceptie kan dan een afspraak met je maken betreffende het afhalen of inleveren van de bungalowsleutel. Het telefoonnummer van het park kun je vinden op de website van het betreffende park. In het linkermenu vind je onder het kopje "algemeen" de adresgegevens en het telefoonnummer.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Nederlandse parken gemakkelijk met het openbaar vervoer bereiken?
De bereikbaarheid van onze parken per openbaar vervoer verschilt per park. Kijk voor details op de routebeschrijving per park. Daarop staat beschreven hoe je ons park met het openbaar vervoer kunt bereiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de adressen en routebeschrijvingen naar de parken vinden?

Nadat je het park van jouw keuze hebt ingegeven op het tabblad zakelijk huren op onze website, kun je in de kaart jouw postcode of adres ingeven en op de pijl klikken. Er opent zich dan een routebeschrijving die je desgewenst ook kunt printen.

Bekijk een volledig overzicht met contactgegevens van alle parken.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik het nachtregistratieformulier?
Je krijgt het nachtregistratieformulier samen met de bevestigingspapieren toegezonden. Wanneer je dit vooraf invult, scheelt dit je wachttijd bij de parkreceptie. Je kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden via onze website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke documenten kan ik inchecken op het park?

Jij of jouw gasten kun(t)(nen) bij aankomst op het park inchecken met een printout van het contract dat je hebt ondertekend. Ook is het mogelijk om bij het inchecken het reserveringsnummer te geven welke je hebt ontvangen bij jouw reservering.

Bij aankomst op het park kan er om een legitimatiebewijs gevraagd worden. Zorg dat jij of jouw gasten deze bij de hand he(eft)(bben). Na je boeking heb je telefonisch of per email een reserveringsnummer ontvangen. Bij het inchecken moet je ook een ingevuld nachtregistratieformulier inleveren. Het nachtregistratieformulier kun je bij de receptie van het park krijgen, of hier downloaden.

In het geval van een grote incheck (meerdere bungalows) is het mogelijk dat wij afwijkende afspraken met je maken om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook eerder inchecken/aankomen?

Door de wissel zijn de accommodaties in de schoonmaak tot 15.00 uur. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is.

Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom registreer ik de gegevens van mijn reisgezelschap?

Landal GreenParks is wettelijk verplicht de gegevens van alle gasten die op het park verblijven te registreren. Hiervoor ontvang je bij jouw reserveringsbevestiging een nachtregistratieformulier.

Om het inchecken voor je te versoepelen, verzoeken wij je het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. Je kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?

Het is zeker mogelijk om tijdens jouw verblijf visite in de accommodatie te ontvangen. Wanneer de visite blijft overnachten in de accommodatie, dien je dit bij de parkreceptie te melden. Voor de visite worden de kosten van het bedlinnen en de toeristenbelasting in rekening gebracht.
Het is enkel mogelijk om visite te laten overnachten, wanneer dit niet het maximaal aantal personen, dat is toegestaan in de accommodatie, overschrijdt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen en verzekeren

Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Wij verzoeken je de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op jouw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij je, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover word je in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke betaalmethoden zijn er?
Je ontvangt een factuur voor jouw reservering. Je kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:
  • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
  • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het geldende BTW-percentage van mijn reservering?
Voor het huren van een accommodatie en sommige extra’s geldt in Nederland het BTW-laag tarief van 6%. Voor sommige, meestal luxe, extra’s geldt het BTW-hoog tarief van 21%. Voor parken in het buitenland geldt het BTW tarief dat geldend is in het betreffende land. Wij vermelden het BTW-percentage en het bijbehorende bedrag op de factuur.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een annuleringsverzekering afsluiten?
Door het ondertekenen van ons contract ga je akkoord met onze annuleringsvoorwaarden. Deze voorwaarden gelden voor alle reserveringen in het betreffende contract. Het is tevens mogelijk om bij jouw reservering een annuleringsverzekering af te sluiten bij Europ Assistance. Vraag ons naar de mogelijkheden tijdens het reserveren. De actuele voorwaarden van Europ Assistance kun je hier vinden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen en annuleren

Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Hoe kan ik dit laten aanpassen?
Indien jouw persoonsgegevens niet kloppen willen wij je vriendelijk verzoeken om dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken, zodat wij dit kunnen wijzigen in jouw reservering, offerte of prijsvoorstel. Je kunt ons hierover informeren via het Contact Center, email, fax of post.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en of arrangementen bijboeken?
Je kunt jouw reservering wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Hiervoor kun je contact opnemen met de Business Line. Dit geldt zowel voor het wijzigen van de bungalows, de extra’s, het programma en het aantal personen. Afhankelijk van de wijziging is het mogelijk dat er kosten worden doorbelast voor de wijziging. Indien dit het geval is, zullen wij je hierover informeren. In alle gevallen geldt dat het wijzigen van een reservering onder voorbehoud is van beschikbaarheid. Voor het wijzigen van een reservering geldt een uitzondering. Het wijzigen van het aantal bungalows naar minder bungalows wordt gezien als een gedeeltelijke annulering. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in jouw contract.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?
Je kunt jouw reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden die staan vermeld in jouw contract. In alle gevallen vragen wij je om jouw annulering schriftelijk door te geven.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.