Accommodaties
Landal GreenParks biedt de mogelijkheid om luxe accommodaties te reserveren met een wasmachine, afwasmachine, zonnebank en extra luxueuze inrichting, zoals een DVD-speler, flatscreen TV en/of badkamer met luxe bubbelbad
Wil je nóg meer luxe, dan kun je ook nog kiezen voor een stoomdouchecabine, sauna, 2e badkamer en/of luxe bubbelbad in je eigen accommodatie.
Klik hier voor een overzicht van parken met luxe accommodaties.
De verschillende accommodaties worden omschreven door middel van een typeaanduiding. Deze typeaanduiding bestaat uit een cijfer en een toevoeging van letters. Het cijfer geeft aan voor hoeveel gasten de accommodatie geschikt is.
Een voorbeeld: Bungalowtype 6B is geschikt voor maximaal zes gasten. Voor verdere detailinformatie kijk je op het park van jouw keuze onder accommodaties.
De verschillende accommodaties worden omschreven door middel van een typeaanduiding. Deze typeaanduiding bestaat uit een cijfer en een toevoeging van letters. Het cijfer geeft aan voor hoeveel gasten de accommodatie geschikt is.
Een voorbeeld: Bungalowtype 6B is geschikt voor maximaal zes gasten. Door meerdere accommodaties naast elkaar te combineren, is het mogelijk om grotere groepen op het park onder te brengen. Voor meer informatie neem je contact met ons op. Voor verdere detailinformatie kijk je op het park van jouw keuze onder accommodaties.
Landal GreenParks heeft voor mensen met astma/COPD speciaal aangepaste astma/COPD-vriendelijke accommodaties. Deze accommodaties zijn voorzien van gladde vloerbedekking zoals laminaat- en tegelvloeren. Er is geen open haard aanwezig (met uitzondering van een paar parken) en bij de keuze van het materiaal voor gordijnen en meubels zijn de richtlijnen van het Longfonds leidend. Er wordt uiteraard niet in deze accommodaties gerookt en huisdieren zijn niet toegestaan. Daarnaast volgt de schoonmaakdienst speciale instructies.
Klik hier voor een overzicht van parken met bungalows geschikt voor astma/COPD-patiënten.
Of informeer hierover bij het Contact Center, tel. +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
Voor gasten die extra begeleiding en zorg nodig hebben, heeft Landal GreenParks een samenwerkingsverband afgesloten met Comfortzorg, één van de beste en meest ervaren organisaties op het gebied van thuiszorg op vakantieadressen. Via het netwerk van Comfortzorg kun je op al onze Nederlandse parken rekenen op de zorg en hulpmiddelen, die je thuis ook krijgt. De gewenste verpleging, verzorging en vraag naar hulpmiddelen wordt in telefonisch overleg met jou geregeld en vastgelegd. Je dient hiervoor zelf contact op te nemen met Comfortzorg, telefoonnummer 0900-234 12 34.
Klik hier voor meer informatie over zorg in de accommodaties.
Bij Landal GreenParks kun je genieten van een verblijf zoals jij dat wilt: van eenvoudig tot extra luxe.
Wil je een appartement, een bungalow, een strandhuisje of jouw eigen landhuis met privé-sauna? Je kunt ook kiezen voor fraai gelegen chalets in mooie wintersportgebieden of zelfs prachtig rietgedekte boerderijtjes.
Waar ke ook voor kiest, je verblijft altijd in de vrije natuur, geniet van de vele faciliteiten op het park en je verblijft in een omgeving waar van alles te ontdekken is.
Kom je met collega’s, een groep vrienden, met kinderen of met een schoolgroep? Denk je aan een bijzondere vergaderlocatie of zoek je een trainingsruimte? Maak het zo leuk als jij wilt in onze grotere bungalows of onze speciale businessbungalows.
Op deze pagina vind je een compleet overzicht van onze speciale bungalows.
Al onze accommodaties zijn standaard voorzien van een sfeervolle inrichting. Een compleet ingerichte keuken, een badkamer met douche en/of bad en slaapkamers met bedden voorzien van dekbedden. Wil je meer comfort? Kies dan een Comfort, Luxe of Extra Luxe accommodatie. Hieronder is uiteengezet welke extra's je kunt verwachten.
Comfort
- Compleet ingerichte keuken met o.a. magnetron en afwasmachine
- Slaapkamers voorzien van Auping boxsprings en -matrassen
- Radio-, cd-speler en tv
- Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
- Privé-terras of balkon met deels verstelbaar* tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
Luxe
- Compleet ingerichte keuken met o.a. combimagnetron*, afwasmachine, Senseo koffiezetapparaat, broodrooster en elektrische citruspers
- Slaapkamers voorzien van van Auping boxsprings en -matrassen
- 2e tv in één van de slaapkamers
- Flatscreen-tv/breedbeeld-tv en DVD-speler
- Radio- en cd-speler
- Privé-sauna, zonnebank of -hemel
- Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
- Privé-terras of balkon met verstelbaar** tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
** met uitzondering van appartementen
Extra luxe
- Compleet ingerichte keuken met o.a. combimagnetron*, afwasmachine. Senseo koffiezetapparaat, broodrooster en elektrische cituspers
- Slaapkamers voorzien van van Auping boxsprings en -matrassen
- 2e tv in één van de slaapkamers
- Flatscreen-tv en DVD-speler
- Radio- en cd-speler
- Badkamer met o.a. dubbele wastafel, thermostaatkraan en haardroger
- Privé-sauna, zonnebank of -hemel
- Wasmachine/-droger
- Bubbelbad en/of stoomdouchecabine en/of jacuzzi in de tuin
- Kinderbed, -stoel, traphekje en kindveilige stopcontacten
- Privé-terras of balkon met verstelbaar** tuinmeubilair en parasol of zonnescherm
** met uitzondering van appartementen
De details en plattegrond van uw accommodatie verschijnen dan in beeld.
Landal GreenParks biedt autotoegankelijke en autovrije parken aan.
Bij autotoegankelijke parken is het geen probleem om jouw auto bij de accommodatie te parkeren. Bij autovrije parken mag de auto niet bij de accommodatie geparkeerd worden. Wel is het mogelijk om te laden en te lossen bij de accommodatie.
Het is mogelijk een parkeerontheffing te krijgen (speciale parkeerkaart) wanneer je kunt aantonen slecht te been te zijn, zodat je bij jouw accommodatie kunt parkeren. Een parkeerontheffing wordt gegeven door de parkreceptie (bij aankomst) door een invaliditeitskaart of een doktersverklaring te tonen. Indien je hier niet over beschikt, dan kun je bij jouw boeking natuurlijk aangeven om een accommodatie dicht bij de parkeerplaats te reserveren.
Reserveren en voorwaarden
Bij jouw reservering kun je extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.
Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.
Er geldt geen restrictie in het aantal accommodaties dat je bij ons kunt reserveren. Wel is dit afhankelijk van de beschikbaarheid. Wij kunnen je het aantal accommodaties aanbieden dat op het moment van jouw aanvraag beschikbaar is. Voor beschikbaarheid en reserveringen vragen wij je contact op te nemen met ons.
Ook is het mogelijk om een volledig park te huren. Voor de mogelijkheden van een uitkoop verwijzen wij je naar de eventspagina.
De prijzen van de reserveringen bestaan uit een deel huurkosten (huren van de bungalow) en een deel extra’s. Beiden worden berekend inclusief BTW. De prijzen die je ontvangt van Landal Business Line zijn altijd inclusief BTW, tenzij anders aangegeven. Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het laag-BTW tarief van 6%. Ook de verplichte extra’s hebben dit laagtarief.
Sommige extra’s die worden aangeslagen tegen het hoog-BTW tarief van 21%. Deze uitsplitsing wordt op je factuur weergegeven. Voor reserveringen op parken buiten Nederland geldt het BTW tarief van het betreffende land. Ook deze uitsplitsing vind je terug op uw factuur.
Je kunt op verschillende manieren een offerte aanvragen. Op onze website word je deze mogelijkheid geboden door middel van de link ‘vraag offerte aan’. Op deze wijze vraagt je snel en eenvoudig een offerte op.
Wens je een offerte en heb je zeer specifieke wensen, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen graag de tijd om met jou jouw wensen door te spreken en te kijken wat het best passende aanbod voor jouw vraag is.
Bij de huur is inbegrepen:
- Schoonmaakkosten
- Electriciteit, gas, water en verwarming (bij normaal verbruik)
- Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement
- Toegang tot (overdekte) zwembad (indien aanwezig) (m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
- BTW
Niet bij de huur inbegrepen:
- Verplichte bijkomende kosten:
- Reserveringskosten € 38,50 eenmalig per park
- Bedlinnen € 13,75 per persoon per verblijf per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 9,50 per kind per verblijf per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het bedje
- Toeristenbelasting (tussen de € 1 en € 2,80 per nacht, dit bedrag is per park verschillend) - Eindschoonmaak € 75, € 140 of € 200 eenmalig per bungalow (hoogte afhankelijk van duur verblijf) bij zakelijk huren langer dan 4 weken.
Wij willen je verzoeken het contract, voordat de optietermijn verstrijkt, getekend aan ons retour te sturen. Bij last minute reserveringen is het helaas niet mogelijk om een optie te plaatsen.
Kies je eigen aankomstdag; Landal GreenParks biedt jou de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.
Voor het reserveren van een afwijkend verblijf vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Landal neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig.
Landal behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.
Landal Business Line biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen.
Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.
De kortingen gelden in sommige perioden slechts voor een beperkt aantal (types) bungalows/appartementen en zijn op basis van beschikbaarheid.
Enkele, vaak grotere types, worden uitgesloten van kortingen. Ook kan het zijn dat in bepaalde perioden geen weekend- of midweekverblijven meer beschikbaar zijn, maar uitsluitend weken. Wacht dus niet te lang met reserveren!
Alle gegevens die je aan ons verstrekt worden opgenomen in een bestand. Dit bestand is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag. Het gegevensbestand wordt gebruikt voor onze gastenadministratie.
Deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt om gerichte informatie en aanbiedingen over onze producten en diensten te geven, zowel door onszelf als door derden.
Hiervoor willen wij je vragen telefonisch te reserveren. Voor het maken van een telefonische reservering bel je tijdens kantoortijden met Landal Business Line op 088-205 9888.
Bij Landal Business Line zorgen wij ervoor dat je de voor jou geldende voordeligste optie aangeboden krijgt.
Via de volgende link vind je een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van jouw kind(eren) of de onderstaande periode gelden.
Klik hier voor een overzicht van de schoolvakanties en feestdagen.
Je kunt een arrangement eenvoudig samen met jouw bungalow online reserveren. Kijk voor je reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van jouw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven.
Voor details verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.
Om een Business Line reservering te maken dien je contact met ons op te nemen. Ons team staat voor je klaar om een offerte voor je op te stellen.
Neem contact met ons op via email of telefoon.
Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. Je kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij jouw online boeking of je kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center.
Voor Business Line neem je telefonisch contact op.
Algemene informatie
Alle reserveringen op de parken van Landal GreenParks die u zakelijk wenst te reserveren, vallen onder 'Tijdelijke woonruimte'.
Dit is ongeacht de duur of het aantal bungalows. In het geval je een particuliere reservering wenst te maken, verwijzen wij je naar onze website of neem telefonische contact op. In sommige gevallen is er sprake van een uitzondering en vallen particuliere reserveringen wel onder 'Zakelijk huren'.
Aankomst en verblijf
Voor al jouw vragen en het verkrijgen van informatie kun je terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.
Voor de openingstijden van de parkrecepties kun je terecht op onze website. Bij het gewenste park kun je onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.
Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.
Op de dag van aankomst is jouw accommodatie vanaf 16.00 uur beschikbaar. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is. Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.
Op de dag van vertrek dient je jouw bungalow uiterlijk om 10.30 uur te verlaten en volgens de geldende parkregels op te leveren. In het geval je van de ene bungalow naar de andere gaat verhuizen, gelden dezelfde tijden. Op Hof van Saksen dien je de boerderij uiterlijk om 11.00 uur te verlaten.
Je dient de bungalow waaruit je vertrekt om uiterlijk 10.30 uur te verlaten en kunt inchecken in de nieuwe bungalow vanaf 15.00 uur. In overleg met de parkreceptie kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden.
Afhankelijk van beschikbaarheid is het mogelijk om jouw verblijf te verlengen tot een maximale verblijfsduur van 52 aaneengesloten weken.
Wij vragen je om hiervoor in een zo vroeg mogelijk stadium contact op te nemen met Landal Business Line, tel +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Het park is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500 per accommodatie. In de meeste gevallen zult je hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het park. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden.
Wanneer je vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij je om contact op te nemen met de parkreceptie. Bekijk de Algemene Voorwaarden.
Wij vragen je vriendelijk om je bij aankomst op de hoogte te stellen van de parkregels van het park waar je verblijft. Hierin word je geïnformeerd over wat je moet doen in het geval van een calamiteit. Tevens willen wij je vragen om Landal Business Line aansluitend te informeren.
Nadat je het park van jouw keuze hebt ingegeven op het tabblad zakelijk huren op onze website, kun je in de kaart jouw postcode of adres ingeven en op de pijl klikken. Er opent zich dan een routebeschrijving die je desgewenst ook kunt printen.
Bekijk een volledig overzicht met contactgegevens van alle parken.
Jij of jouw gasten kun(t)(nen) bij aankomst op het park inchecken met een printout van het contract dat je hebt ondertekend. Ook is het mogelijk om bij het inchecken het reserveringsnummer te geven welke je hebt ontvangen bij jouw reservering.
Bij aankomst op het park kan er om een legitimatiebewijs gevraagd worden. Zorg dat jij of jouw gasten deze bij de hand he(eft)(bben). Na je boeking heb je telefonisch of per email een reserveringsnummer ontvangen. Bij het inchecken moet je ook een ingevuld nachtregistratieformulier inleveren. Het nachtregistratieformulier kun je bij de receptie van het park krijgen, of hier downloaden.
In het geval van een grote incheck (meerdere bungalows) is het mogelijk dat wij afwijkende afspraken met je maken om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Door de wissel zijn de accommodaties in de schoonmaak tot 15.00 uur. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is.
Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.
Landal GreenParks is wettelijk verplicht de gegevens van alle gasten die op het park verblijven te registreren. Hiervoor ontvang je bij jouw reserveringsbevestiging een nachtregistratieformulier.
Om het inchecken voor je te versoepelen, verzoeken wij je het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. Je kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.
Het is zeker mogelijk om tijdens jouw verblijf visite in de accommodatie te ontvangen. Wanneer de visite blijft overnachten in de accommodatie, dien je dit bij de parkreceptie te melden. Voor de visite worden de kosten van het bedlinnen en de toeristenbelasting in rekening gebracht.
Het is enkel mogelijk om visite te laten overnachten, wanneer dit niet het maximaal aantal personen, dat is toegestaan in de accommodatie, overschrijdt.
Betalen en verzekeren
- vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
- vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U