Wat zijn de openingstijden van de parkrecepties?

Voor al jouw vragen en het verkrijgen van informatie kun je terecht bij de parkreceptie. De parkrecepties hebben wisselende openingstijden.

Voor de openingstijden van de parkrecepties kun je terecht op onze website. Bij het gewenste park kun je onder het kopje "goed om te weten" de openingstijden van de receptie terugvinden.

Daarnaast is er een overzicht met de contactgegevens van onze parken.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

Op de dag van aankomst is jouw accommodatie vanaf 16.00 uur beschikbaar. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is. Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.

Op de dag van vertrek dient je jouw bungalow uiterlijk om 10.30 uur te verlaten en volgens de geldende parkregels op te leveren. In het geval je van de ene bungalow naar de andere gaat verhuizen, gelden dezelfde tijden. Op Hof van Saksen dien je de boerderij uiterlijk om 11.00 uur te verlaten.

Je dient de bungalow waaruit je vertrekt om uiterlijk 10.30 uur te verlaten en kunt inchecken in de nieuwe bungalow vanaf 15.00 uur. In overleg met de parkreceptie kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het lukt mij niet om voor sluitingstijd bij de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?
Wanneer je later aankomt dan sluitingstijd van de parkreceptie, dien je dit vooraf te melden bij de parkreceptie. Zij kunnen dan een afspraak met jou maken betreffende het afhalen van de bungalowsleutel. Het telefoonnummer van het park kun je vinden op de website van het betreffende park. Onder de link 'Adres en routebeschrijving' vind je de adresgegevens het telefoonnummer van de parkreceptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?

Afhankelijk van beschikbaarheid is het mogelijk om jouw verblijf te verlengen tot een maximale verblijfsduur van 52 aaneengesloten weken.

Wij vragen je om hiervoor in een zo vroeg mogelijk stadium contact op te nemen met Landal Business Line, tel +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wordt er op de parken een borgsom gevraagd bij aankomst?

Het park is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500 per accommodatie. In de meeste gevallen zult je hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het park. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden.

Wanneer je vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij je om contact op te nemen met de parkreceptie. Bekijk de Algemene Voorwaarden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen in geval van een calamiteit?

Wij vragen je vriendelijk om je bij aankomst op de hoogte te stellen van de parkregels van het park waar je verblijft. Hierin word je geïnformeerd over wat je moet doen in het geval van een calamiteit. Tevens willen wij je vragen om Landal Business Line aansluitend te informeren.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn sleutel afhalen/inleveren buiten de openingstijden van de parkreceptie. Wat moet ik doen?
Wanneer je buiten de openingstijden van de parkreceptie jouw sleutel wilt afhalen of inleveren, dien je dit vooraf te melden bij de parkreceptie. De parkreceptie kan dan een afspraak met je maken betreffende het afhalen of inleveren van de bungalowsleutel. Het telefoonnummer van het park kun je vinden op de website van het betreffende park. In het linkermenu vind je onder het kopje "algemeen" de adresgegevens en het telefoonnummer.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Nederlandse parken gemakkelijk met het openbaar vervoer bereiken?
De bereikbaarheid van onze parken per openbaar vervoer verschilt per park. Kijk voor details op de routebeschrijving per park. Daarop staat beschreven hoe je ons park met het openbaar vervoer kunt bereiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de adressen en routebeschrijvingen naar de parken vinden?

Nadat je het park van jouw keuze hebt ingegeven op het tabblad zakelijk huren op onze website, kun je in de kaart jouw postcode of adres ingeven en op de pijl klikken. Er opent zich dan een routebeschrijving die je desgewenst ook kunt printen.

Bekijk een volledig overzicht met contactgegevens van alle parken.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik het nachtregistratieformulier?
Je krijgt het nachtregistratieformulier samen met de bevestigingspapieren toegezonden. Wanneer je dit vooraf invult, scheelt dit je wachttijd bij de parkreceptie. Je kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden via onze website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke documenten kan ik inchecken op het park?

Jij of jouw gasten kun(t)(nen) bij aankomst op het park inchecken met een printout van het contract dat je hebt ondertekend. Ook is het mogelijk om bij het inchecken het reserveringsnummer te geven welke je hebt ontvangen bij jouw reservering.

Bij aankomst op het park kan er om een legitimatiebewijs gevraagd worden. Zorg dat jij of jouw gasten deze bij de hand he(eft)(bben). Na je boeking heb je telefonisch of per email een reserveringsnummer ontvangen. Bij het inchecken moet je ook een ingevuld nachtregistratieformulier inleveren. Het nachtregistratieformulier kun je bij de receptie van het park krijgen, of hier downloaden.

In het geval van een grote incheck (meerdere bungalows) is het mogelijk dat wij afwijkende afspraken met je maken om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook eerder inchecken/aankomen?

Door de wissel zijn de accommodaties in de schoonmaak tot 15.00 uur. In overleg kan er bij uitzondering bekeken worden of eerder inchecken mogelijk is.

Het is wel al mogelijk om vanaf 10.00 uur op de dag van aankomst gebruik te maken van de parkfaciliteiten.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom registreer ik de gegevens van mijn reisgezelschap?

Landal GreenParks is wettelijk verplicht de gegevens van alle gasten die op het park verblijven te registreren. Hiervoor ontvang je bij jouw reserveringsbevestiging een nachtregistratieformulier.

Om het inchecken voor je te versoepelen, verzoeken wij je het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park. Je kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?

Het is zeker mogelijk om tijdens jouw verblijf visite in de accommodatie te ontvangen. Wanneer de visite blijft overnachten in de accommodatie, dien je dit bij de parkreceptie te melden. Voor de visite worden de kosten van het bedlinnen en de toeristenbelasting in rekening gebracht.
Het is enkel mogelijk om visite te laten overnachten, wanneer dit niet het maximaal aantal personen, dat is toegestaan in de accommodatie, overschrijdt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.