Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Wij verzoeken je de reservering te betalen volgens de betalingsvoorwaarden die vermeld staan in het contract. Deze voorwaarden corresponderen met de termijn(en) die staan vermeld op jouw factuur. In sommige gevallen verzoeken wij je, gezien het late karakter van de reservering (last minute), de betaling met spoed over te maken. Hierover word je in het contract of de e-mailbevestiging geïnformeerd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke betaalmethoden zijn er?
Je ontvangt een factuur voor jouw reservering. Je kunt de termijn(en) voldoen door deze over te maken op de bankrekening van de Business Line:
  • vanuit Nederland: NL30RABO0142159514
  • vanuit andere landen: IBAN: NL30 RABO 0142 1595 14 – BIC: RABONL2U
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het geldende BTW-percentage van mijn reservering?
Voor het huren van een accommodatie en sommige extra’s geldt in Nederland het BTW-laag tarief van 6%. Voor sommige, meestal luxe, extra’s geldt het BTW-hoog tarief van 21%. Voor parken in het buitenland geldt het BTW tarief dat geldend is in het betreffende land. Wij vermelden het BTW-percentage en het bijbehorende bedrag op de factuur.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een annuleringsverzekering afsluiten?
Door het ondertekenen van ons contract ga je akkoord met onze annuleringsvoorwaarden. Deze voorwaarden gelden voor alle reserveringen in het betreffende contract. Het is tevens mogelijk om bij jouw reservering een annuleringsverzekering af te sluiten bij Europ Assistance. Vraag ons naar de mogelijkheden tijdens het reserveren. De actuele voorwaarden van Europ Assistance kun je hier vinden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.