Wat kan ik bij mijn reservering bijboeken?

Bij jouw reservering kun je extra services boeken, zoals een handdoekenpakket per persoon, een ontbijt, diner of een comfortpakket. Zie hier een overzicht van bij te boeken arrangementen.

Neem voor meer informatie en het reserveren van extra services contact met ons op.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

Er geldt geen restrictie in het aantal accommodaties dat je bij ons kunt reserveren. Wel is dit afhankelijk van de beschikbaarheid. Wij kunnen je het aantal accommodaties aanbieden dat op het moment van jouw aanvraag beschikbaar is. Voor beschikbaarheid en reserveringen vragen wij je contact op te nemen met ons.

Ook is het mogelijk om een volledig park te huren. Voor de mogelijkheden van een uitkoop verwijzen wij je naar de eventspagina.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De prijzen van de reserveringen bestaan uit een deel huurkosten (huren van de bungalow) en een deel extra’s. Beiden worden berekend inclusief BTW. De prijzen die je ontvangt van Landal Business Line zijn altijd inclusief BTW, tenzij anders aangegeven. Voor het huren van een accommodatie geldt in Nederland het laag-BTW tarief van 6%. Ook de verplichte extra’s hebben dit laagtarief.

Sommige extra’s die worden aangeslagen tegen het hoog-BTW tarief van 21%. Deze uitsplitsing wordt op je factuur weergegeven. Voor reserveringen op parken buiten Nederland geldt het BTW tarief van het betreffende land. Ook deze uitsplitsing vind je terug op uw factuur.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Je kunt op verschillende manieren een offerte aanvragen. Op onze website word je deze mogelijkheid geboden door middel van de link ‘vraag offerte aan’. Op deze wijze vraagt je snel en eenvoudig een offerte op.

Wens je een offerte en heb je zeer specifieke wensen, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen graag de tijd om met jou jouw wensen door te spreken en te kijken wat het best passende aanbod voor jouw vraag is.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is de prijs als ik één nacht verblijf?
De prijs voor het huren van een accommodatie bij Landal GreenParks is gebaseerd op de week-, weekend- of midweekprijs van de betreffende periode. In het geval je een nacht wilt boeken, dan geldt de weekend of midweekprijs waarin deze nacht valt. In sommige gevallen geldt hiervoor een uitzondering. Wij zullen je hierover informeren indien dit het geval is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?

Bij de huur is inbegrepen:

  • Schoonmaakkosten
  • Electriciteit, gas, water en verwarming (bij normaal verbruik)
  • Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement
  • Toegang tot (overdekte) zwembad (indien aanwezig) (m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
  • BTW

Niet bij de huur inbegrepen:

  • Verplichte bijkomende kosten:
  • Reserveringskosten € 38,50 eenmalig per park
  • Bedlinnen € 13,75 per persoon per verblijf per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 9,50 per kind per verblijf per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het bedje
  • Toeristenbelasting (tussen de € 1 en € 2,80 per nacht, dit bedrag is per park verschillend) - Eindschoonmaak € 75, € 140 of € 200 eenmalig per bungalow (hoogte afhankelijk van duur verblijf) bij zakelijk huren langer dan 4 weken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik reserveren met een kortingsbon?
Mocht je van een kortingsbon gebruik willen maken, dan moet je altijd de actiecode vermelden welke hierop vermeld staat.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een optie nemen op een reservering?
Als je bij ons een prijsvoorstel opvraagt, dan worden er (nog) geen bungalows voor je gereserveerd. Als je akkoord gaat met het prijsvoorstel ontvang je van ons het contract. De accommodatie wordt dan wel tijdelijk voor je gereserveerd. In het contract dat je van ons ontvangt staat de optietermijn vermeld. Wij kunnen je gedurende het optietermijn beschikbaarheid van de accommodatie garanderen.

Wij willen je verzoeken het contract, voordat de optietermijn verstrijkt, getekend aan ons retour te sturen. Bij last minute reserveringen is het helaas niet mogelijk om een optie te plaatsen.
Neem contact op Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?

Kies je eigen aankomstdag; Landal GreenParks biedt jou de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.

Voor het reserveren van een afwijkend verblijf vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken?

Landal neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig.

Landal behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de voorwaarden van Landal Business Line?
Er gelden per reservering specifieke contractvoorwaarden. Deze vind je terug in onze offerte.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de parkregels?
Ieder park hanteert zogeheten parkregels. Van deze parkregels ontvangen jij en/of je gasten een exemplaar bij de incheck of in de bungalow. Jij en/of je gasten dienen zich te houden aan de geldende parkregels.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke kortingen worden gehanteerd door Landal Business Line?

Landal Business Line biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen.

Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de kortingsvoorwaarden?

De kortingen gelden in sommige perioden slechts voor een beperkt aantal (types) bungalows/appartementen en zijn op basis van beschikbaarheid.
Enkele, vaak grotere types, worden uitgesloten van kortingen. Ook kan het zijn dat in bepaalde perioden geen weekend- of midweekverblijven meer beschikbaar zijn, maar uitsluitend weken. Wacht dus niet te lang met reserveren!

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil (als particulier) een accommodatie reserveren voor een langere periode, hoe reserveer ik dit?
Ook als particulier kun je bij Landal Business Line terecht op het moment dat je een langer verblijf wilt reserveren. Voor het reserveren van een of meerdere accommodaties langer dan 4 weken (28 nachten) kun je contact opnemen met Landal Business Line of een offerteformulier invullen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Alle gegevens die je aan ons verstrekt worden opgenomen in een bestand. Dit bestand is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag. Het gegevensbestand wordt gebruikt voor onze gastenadministratie.

Deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt om gerichte informatie en aanbiedingen over onze producten en diensten te geven, zowel door onszelf als door derden.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik Air Miles bij het maken van een reservering?
Bij het maken van een reservering bij Landal Business Line ontvang je van ons de meest gunstige prijs. Dientengevolge kunnen wij geen Air Miles uitgeven bij het maken van een Business Line reservering.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een aanbieding of last minute reserveren?

Hiervoor willen wij je vragen telefonisch te reserveren. Voor het maken van een telefonische reservering bel je tijdens kantoortijden met Landal Business Line op 088-205 9888.

Bij Landal Business Line zorgen wij ervoor dat je de voor jou geldende voordeligste optie aangeboden krijgt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen?

Via de volgende link vind je een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van jouw kind(eren) of de onderstaande periode gelden.

Klik hier voor een overzicht van de schoolvakanties en feestdagen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke arrangementen kan ik reserveren?

Je kunt een arrangement eenvoudig samen met jouw bungalow online reserveren. Kijk voor je reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van jouw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven.

Voor details verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een reservering maken?

Om een Business Line reservering te maken dien je contact met ons op te nemen. Ons team staat voor je klaar om een offerte voor je op te stellen.

Neem contact met ons op via email of telefoon.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een Comfortpakket boeken bij mijn reservering?

Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. Je kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij jouw online boeking of je kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center.

Voor Business Line neem je telefonisch contact op.

Meer informatie

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen € 13,75 per persoon per verblijf per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 9,50 per kind per verblijf per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het bedje.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.